söndag 20 november 2011

Isadora "Bardot Pink"

Inlägg från förra bloggen.

Alla som känner mig vet att jag inte är ett fan av rosa. Om jag ska vara ärlig, så är det en av de färgerna som tilltalar mig minst. 
Men trots detta plockade jag på mig detta lite babyrosa nagellack, Isadora Bardot Pink, innan jag gick till kassan på Åhléns. Jag menar, det var ju 3 för 2, och jag köpte ett Galaxy Black till mig själv och ett till kära Jenna, så jag fick ju detta helt gratis kan man säga. Så varför inte, tänkte jag!
Senare på kvällen när jag kom hem till min kära pojkvän kunde jag inte låta bli att testa lacket, även fast jag varken hade topptack eller baslack med mig, dålig chey! Och redan när jag hade målat ett lager så kunde jag inte annat än att älska det! Färgen är liksom, ja vad ska man säga, feminin och diskret, samtidigt som den är fruktansvärt sexig på något sätt.
Jag fattar ingenting, men jag har i alla fall ändrat uppfattning om rosa nagellack.


Så, är det någon som funderar på att köpa ett nagellack som både är diskret och lite, men bara lite, som ett nudelack men samtidigt söker efter det perfekta nagellacket till den heta kvällen, KÖP DETTA.
Spexa till det lite med ett tunt lager silverglitterlack över eller något, och varför inte matcha undisarna till?
Det tänker jag göra. Någon gång.


Detta blev ju en recension av ett längre slag, men jag kände väl att jag behövde dela dessa tankar om detta lack som man bara vill äta upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com