fredag 25 maj 2012

A england "Saint George"

Hej kära vänner! Som ni vet är jag rätt upptagen med skolan för tillfället, men jag försöker blogga när jag har tid. Som idag!
Idag är det holofredag, så jag ska visa ett hololack som jag fick från Nailmail förra fredagen, nämligen Saint George från A england!
Som vanligt blir den stora bilden gråare än vad den egentligen ska vara.
I vilket fall, här är Saint George i två lättlackade lager. Han är minsann en stilig karl!
Jag tror faktiskt att detta är ett av mina finaste lack, även om holoeffekten inte är sådär "WOOHEDAJKFJKWSNDEskl, här var det regnbågar!". Det gör absolut ingenting, för han där George, han har stil och fason och klär alldeles utmärkt i sina blågröna kläder med en svag regnbågskappa.
Passande nog kommer detta från A england's kollektion The Legends, för jag tycker att han är en riktig legend!


This is two easy applied coats of Saint George from A england's collection The Legends. He's a handsome man with his bluegreen clothes and rainbowcoat. The holoeffect isn't that strong, but that's okay, because that guy George might be one of the prettiest polishes I own.

4 kommentarer:

  1. Otroligt fint! Detta lacket vill jag gärna lägga vantarna på framöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du ska göra! Himla fint är det!

      Radera

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com