onsdag 13 februari 2013

Green Wednesday: Enchanted Polish "Hey Jude"

Grön Onsdag (Heja Karin!)! Japp. Ni läste rätt. Hey Jude från Enchanted Polish The Beatles Collection. Vet ni vad det betyder? Hämta haklappen, här ska det dregglas!





Regular desktop lamp

Jag har egentligen bara en sak att säga om Hey Jude. DOPEDOPEDOPEDOPEDOPE!
Okej ses imorn!
Skoja bara. Nu ska vi se här, jag måste finna orden. Grönt, det är ju dagens nyckelord, så vi börjar väl där. Hey Jude är grönt, för det mesta. Väldigt vacker grön dessutom. Den är multikrom, helt sjukt multikrom! Jag försökte fånga så mycket färger som det bara gick, men ja, ni vet ju hur svårt sådant är. Den skiftar faktiskt från grönt till blått, lila och rosa i extrema vinklar. Och så ibland skiftar den mot en guldigare färg, och grått.
Enchanted Polish is cruelty free
according to their website.
Please read my
"Animal Cruelty" page
for more information.
Inte nog med det! Den är holografisk också, fast det ser man typ inte på mina bilder.
Detta kan vara typ det finaste lacket jag burit.
Tre lager, helt okej formula, topplack.


Green Wednesday (Go Karin!)! Yep. You did read right. Hey Jude from The Beatles Collection by Enchanted Polish. Do you know what that means? Get your bibs, 'cause we're about to drowl!

I actually only have one thing to say about Hey Jude. DOPEDOPEDOPEDOPEDOPE!
Okay, see you tomorrow!
Joking. Let's see, I need to find words. Green, that's the key word for today, so let's start there.
Hey Jude is a green polish, most of the time. Very beautiful green. It's a multichrome, a sick multichrome! I tried to capture as much colors as possible, but yeah, you know how hard that is. It shifts from green to blue, purple and pink in extreme angles. And sometimes it shifts to a goldish shade, and grey. That's not it! It's holographic too, but you can't really see that on my photos.
This might be the most beautiful polish I've ever worn.
Three coats, nice formula, topcoat.


Oh, I just love this song! <3

16 kommentarer:

  1. Alltså. DROOOOOOOOOOOL! J*r vad fint! Måste ha fler Enchanted Polish helt klart, vart har du köpt det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köpte på Harlow&co men de ska finnas på llarowe också. Brukar dock inte vara in stock :/

      Radera
  2. Jag gick hem det här från llarowe idag! Det ser så fint ut. Ska testa det så fort jag får tid.

    SvaraRadera
  3. VELDIG mulig jeg må få tak på denne når Norway Nails får dem inn! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det för tusaaaan! Du kommer DÖ så snyggt det är!

      Radera
  4. Man kan se en tendens till det holografiska på några av dina första bilder. Hur som helst så är det här galet snyggt! Jag tror att jag har blivit kär. Bara måste skaffa mig det här lacket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite holo ser man nog. Jag tycker verkligen att du ska skaffa det, för det är GALET vackert!

      Radera
  5. waaaaah, alltså jag vill ha hela den här kollektionen så jäkla mycket! The Beatles, Jude, ååh <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, jag har hela!! Åh, dom är helt underbara <3

      Radera
  6. Jag dreglar för fullt! Ska ha det här någon gång.

    SvaraRadera
  7. Men tjena!!! Hur läckert som helst ju!!!!

    SvaraRadera

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com