torsdag 26 september 2013

31DC2013 Day 26: Inspired by a pattern

Det var nära att det inte blev något inlägg idag! Teknologin bråkade med mig, men nu jäklar!
Jag har målat naglarna hos min pojkvän idag så jag tänkte att jag skulle göra något enkelt. Inspirerat av ett mönster. Så jag valde att göra en stampicure!




Enkelt tänkte jag ju. Men jag valde helt fel bas. OPI Moon Over Mumbai ville inte täcka mina missfärgade naglar förrän på fjärde lagret. Fyra lager alltså, var av ett rätt tjockt. Men vilket fint lack! Ljust grått med lite skimmer. Lite jellyaktig. 
Stampingen är gjord med Deep Deep Water från H&M och Bundle Monster BM-322. Jag har även gjort prickar med Depend 223.


I had trouble with the technology this evening, so I almost couldn't write this post.
Today I painted my nails at my boyfriends apartment, so I thought that I should keep it simple. Inspired by a pattern. So I chose to do a stampicure!

Keep it simlpe, was my plan. But I chose the wrong base. OPI Moon Over Mumbai didn't want to cover my staind nails until the fourth coat. Four coats, whereof one quite thick. But what a pretty polish! Light grey with shimmer. A little bit jelly-ish.
The stamping was made with Deep Deep Water from H&M and Bundle Monster BM-322. I have also done some dots with Depend 223.

5 kommentarer:

  1. Vilket fint mönster och vad snyggt stämplat! Gillar färgkombinationen också

    SvaraRadera
  2. Snyggt mönster, extra kul med mönster som man själv kan piffa till lite extra.

    SvaraRadera

I love comments! I read every single one of them, but I might not have time to answere them all. If there is something special you want to ask me, send me an email!
I will delete all comments with links, if they are not related to the post or subject.

colourize-me[at]hotmail[dot]com